maandag 27 mei 2013

Zenn ....

Ik hou van rust .... het is te zeggen ... ik probeer rust te creëeren ....
rust in de woonkamer  .. rust in de badkamer .. de keuken maar zeker in de slaapkamers ...
We leven al in zo een stressvolle wereld als ik dan hier thuis nog met schreeuwerige felle kleuren ga werken .. waar kan een mens dan nog tot rust komen .
In het hele huis heb ik met hetzelfde kleurenpalet gewerkt om zo alle ruimtes mooi in elkaar te laten overlopen ... zo ben ik nu al even bezig om ook zwart wat in te werken maar dat is best moeilijk verder dan de voordeur ben ik nog niet gekomen :-) ...
Voorlopig hou ik het dus maar bij die mooie zachte flament kleuren ...



 
 

Bij zoonlief mogen er dan weer geen kleurige details ontbreken ,
een zachte warme kleur op  de muren , met een zachtgrijze dekbedovertrek
En zijn kleurrijke knuffels mogen natuurlijk ook niet ontbreken in zijn kleine maar gezellige kamertje ...
(het moet nog leuk blijven voor mijn net 4 jarige man )
 
 
 
De dochter mag dan al bijna 13j zijn ze houd nog steeds van roos
en eerlijk gezegt ik hou zelf ook nog héél veel van roos dus erg vind ik het niet om die mooie rose details in haar slaapkamer aan te brengen ...
 
 
 
 
Ik vind dat met die houten muren ,en de mooie houten balken bovenaan
ik net meer dat strakkere kan aanbrengen en daardoor toch het landelijke effect blijf behouden ....
maar het is vooral een rustige omgeving voor ons 4-tjes ...
 
Fijn dat jullie een bezoekje brachten !
Liefs Petra

28 opmerkingen :

lia zei

Rust in huis is rust in je hoofd, en voor mij heel belangrijk. Dus ik vind je kamers erg leuk.

Lieve groet Lia

Nancy B. zei

Via Lia kwam ik op jouw blog terecht. Ik heb me gelijk maar aangemeld, dan hoef ik niets meer te missen. Ik houd ook van rust in huis.
Groetjes, Nancy

amy zei

O Petra ,wat n prachtige blog heb je
Ik ga een tip op mijn blog plaatsen voor jou mooie blog hoor !
Lieve groetjes Amy

inge van der sanden zei

Ooo, wat leuk een nieuwe blog, en nog een leukerd ook.
Ik ga je volgen hoor!
Ziet er nu al veelbelovend uit.
Neem ook eens gerust een kijkje op mijn blog.

Fijne Dag,
Inge
mychoice-inge.blogspot.nl

Villa Vica Linda Lentjes zei

Hallo Petra, wat een mooi blog, ik heb me direct aangemeld en ga je volgen!
Neem ook een kijkje bij mijn blog!http://villavica-woonwebwinkel.blogspot.nl/

Lieve groet van Linda

Alie zei

Wat gaaf dat je ook begonnen bent met bloggen, maar pas op; het is verslavend! Je hebt net een beetje de kleuren van mij in je huis en ik ben ook begonnen met wat zwarte details, zoals de deuren, de schoorsteen, gordijnen. Kijk maar eens op mijn blog (oale-huisjeweltevree.blogspot.nl). Ga je volgen hoor en hoop natuurlijk andersom ook! Groetjes Alie

It's me zei

Wat een leuke blog en wat een mooi huis heb je !!!...kom via Amy leuk hoor ik volg je !!..tot gauw !!...Ria...x !

Ger zei

Hoi Petra, kom via,via op jou blog terecht omdat er altijd aardige dinnetjes(om in Amy's woorden te blijven) zijn die even wat aandacht vragen voor een nieuwe blogger in blogland.

En ik nam met plezier een kijkje in je mooie stijlvolle huis,zal vast niet de enige en laatste keer zijn.

Ook al heb ik een totaal andere smaak wat inrichting betreft,
en dat al vanaf mijn trouwen bijna 45 jaar geleden....vele jaren van verzamelen van antieke,grootmoederstijd,brocante en landelijke spullen, vergaard in binnen en buitenland,tel daar de familie erfstukken nog eens bij op......dan zul jij begrijpen dat ik het al verschillende jaren méér dan genoeg vind in mijn vooroorlogse rijtjeshuis in het Brabantseland.

Mag wel graag veranderen en stijlen met de spullen die ik heb met de seizoenen mee.....maar blauw zal altijd de boventoon voeren.

Tot blogs en lieve welgemeende groet!!
Ger



Anita r zei

Mooie rustige kinderkamers heb je.
Ik heb net je blog ontdekt.
Welkom in blogland.
Hoop nog veel van je te zien en te horen.
Ben ook volger geworden.

gr. Anita

monique zei

leuke blog ik heb me aangemeld als volger.
toevallig komen ze bij bij binnenkort ook fotos maken voor de wls!
je hebt een onwijs leuk huis(kan ik weer inspiratie uithalen)

groetjes monique

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

I have just found your blog via The Loft and I adore your home!!!! You are now on my 'New Discoveries' list!!! Warmest wishes - Glenda

Liesbeth zei

Super blog heb je,ben alvast een volger.Benieuwd naar wat je nog meer te posten hebt...

Liefs,

Liesbeth

Kom Achterom zei

Hai Petra.
Wat leuk dat je jou prachtige inrichting met ons wilt delen!
Ik ga je volgen hoor!
fijne dag
Yolanda

Roelie Steinmann zei

Hoi Petra, via Amy van the loft kom ik bij jou terecht. Je hebt je huis prachtig ingericht, mooie foto's ook. Zelf blog ik ook pas sinds kort en ik heb er veel plezier in. Heel veel inspriratie krijg ik van lezen van de posten. Leuk hoor.

Veel blog succes, Roelie

Bonjade zei

Ben hier via je dinnetje.......
Prachtig sfeervol blog...ga je graag volgen.

Fijne avond

Rozenbottel zei

Ik kom hier via Amy van the loft. En het ziet er erg gezellig uit bij je.. je hebt hele mooie kleuren gebruikt boven. Denk er zelf over om toch ook alles maar in 1 tint te verven als ik dit zo zie ;-)
Ik ga je graag volgen!!
Fijne avond,
Groetjes Fleur

Gerry zei

Dag Petra,
Wat een gezellige rustige slaapkamers!
Je hebt een mooi blog. Ik ben hier gekomen via Amy.
Ga je volgen hoor, en je bent ook van harte welkom bij mij. In je eerste log beschreef je een twijfel of het allemaal zou lukken, maar ik kan je zeggen dat het erg gezellig is! En iedereen wil helpen.

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Hallo Petra, via Amy komen we allemaal bij je binnenkijken hoor:)
Je huis ademt een sfeer van rust uit, je hebt een heerlijke plek om te wonen.
Je blog ziet er veelbelovend uit dus ik ga je graag volgen.
je bent welkom bij mij als je zin hebt.

Lieve groet,
Eefie

Athomebymy zei

Ja inderdaad dat is bij mij net hetzelfde !

Athomebymy zei

Oh Amy dankjewel ... zooo lief van je !!!
Dikke kus !!!
Lieve groetjes Petra

Martine zei

Wat een leuke blog heb je Ik ga je heel graag volgen, ik ben gek op mooie interieurs.
een fijne avond, liefs Martine

Athomebymy zei

Dankuwel , ik ga direct al eens een kijkje nemen ,
zooo leuk al die nieuwe blogs die ik nu ga ontdekken !!!

La Blomst-Living zei

Ha Petra, ook ik kom via Amy hier terecht (handig zo'n kruiwagentje!). Je hebt een mooi sfeervol interieur hoor met heerlijke rustige kleuren, daar hou ik ook van!
Ik ga je gezellig volgen, ben benieuwd naar de rest.
Lieve groet, Linda

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Hoi, hoi...

Ben via Amy op je blog terecht gekomen, ziet er allemaal prachtig uit.

Ik ga je volgen hoor!

Fijne avond en lieve groet,

Loes

het Moonhuis Monica zei

Hai Petra,

Ik zie dat je de volgerslijst hebt toegevoegd, ik heb me aangemeld hoor, dan hoef ik niks meer te missen van jouw posten.
Het ziet er prachtig uit bij je!!

Liefs Monica

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Petra, ik las je berichtje op mijn blog maar volgens mij volg je mij al. Mijn blog staat bij jou lijstje met blogs die je graag volgt. Volg je me nog ;-) ?

Gezellig weekend,
Groetjes Patries

Sis1 zei

Welkom in blogland
Leuk interieur, prachtig al dat hout. Maar ik zag je interieur toch al eens in een blad? Of niet?
Echt mooi

Kom ook een bij ons langs
2zussen.blogspot.nl

Groetjes
Sis 1

Woon Droom zei

héél erg mooi, ook het vouwgordijn aan je veluxraam is knap! Heb je dit zelf gemaakt?
Ben nieuwsgierig hoe ;)
groetjes, Leen WoonDroom