woensdag 5 juni 2013

Onze badkamer ...

Laatst las ik op een blog dat er weinig badkamers aan de beurt komen
in blogposts , bij deze wil ik dan graag mijn steentje bijdragen ...


Hier is hij dan onze badkamer , simpel , strak , met landelijke kleuren , en
 ....veel te weinig opbergruimte....
 maar daar word binnenkort aan gewerkt ...
daarom dat ik hem nog wou laten zien voor de veranderingen ...



Ik heb de badkamer wel altijd mooi gevonden , alleen als je met
z'n 4-tjes bent heb je net iets meer opbergruimte nodig ..


 

Of ik de keuken ga laten zien mmm daar moet ik nog even over nadenken ,
ik kom hier zo een prachtexemplaren tegen dat ik me er een beetje ongemakkelijk over voel om mijn simpel keukentje daar tussen te zetten ...
maar ik heb nog wel een paar ander pareltjes voor jullie in petto ...

En verder .. wens ik jullie nog een fijne avond !!!
Liefs Petra

16 opmerkingen :

Anita r zei

En hele mooie bad kamer.
Ja opberg ruimte heb je altijd te weinig.

gr. Anita

Ger zei

Met je badkamer is toch niks mis...
ziet er mooi uit.

Gelukkig ben ik niet van het type wat het mooier,groter of luxer wens en wil dan de ander.
Ben een tevreden mens zoals ik nou woon met kleine keuken waar ik me lekker kan uitleven achter mijn potten en pannen en waar elke avond heerlijk en met verse producten gekookt wordt.
Een douche waar we ons vele jaren gered hebben om fris gewassen het leven door te gaan.
We wonen gezellig en zijn gelukkig met wat we hebben en ik schaam me voor niks en niemand.

Fijne avond en hartelijk groet,
Ger

Gerry zei

Je hebt een mooie badkamer, Petra! Daarom hoef je niets te veranderen, maar ruimtegebrek is vervelend. Ik vind de kleurstelling ook mooi.
En je kunt rustig je keuken laten zien. Ik heb een hele simpele keuken en die heb ik ook laten zien en ook in een simpele keuken zijn er dingen die hem gezellig maken.
Ben benieuwd naar je andere pareltjes!

Lieve groet,
Gerry

Nancy B. zei

Een mooie badkamer en ik vind het wel meevallen met de opbergruimte. Ik zie een prachtige kast waar volgens mij veel in kan. Ik ben benieuwd naar de veranderingen en naar je andere pareltjes. Groetjes, Nancy

Ús hûs ús thús zei

Prachtige badkamer! En je bent niet de enige hoor die sommige ruimtes liever niet laat zien. Bij ons is de badkamer niet erg fotogeniek. De badkamer is ons laatste grote project dat nog op de verlanglijst staat!
Je maakt me wel nieuwsgierig naar je andere parels!
Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

Mooie badkamer hoor!
Mijn keuken is ook niet groot, laat hem maar rustig zien hoor, ik weet zeker dat jij die ook mooi hebt aangekleed!!
Mijn huis komt in editie 5 van de WLS te staan en ik durfde mijn badkamer helemaal niet te laten zien aan de fotograaf, zij vond m juist hartstikke leuk en heeft er ook foto's van gemaakt, komt ook in het blad, had van mij niet zo gehoeven, want ik zou m graag heel anders willen, nu nog vrij standaard maar wel aangekleed met leuke accessoires, maar ooit.... dat komt vanzelf wel er moet wel iets te wensen blijven hoor!
Maar gewoon je keuken laten zien hoor ;-)

Liefs Monica

inge van der sanden zei

Mooie badkamer, daar zou ik niets meer aan doen.
Je kunt je keuken gerust laten zien hoor, het gaat er niet om wie de grootste en mooiste keuken heeft, een kleine keuken kan soms nog sfeervoller zijn dan een grote keuken.
Gewoon je keuken plaatsen....

Fijne Dag,
Inge, my choice

Liesbeth zei

Hier blijft de badkamer ook nog achter gesloten deuren...Dat is nog een laatste groot project hier thuis.De jouwe vind ik in één woord "knap"!

Zonnige groeten,

Liesbeth

lia zei

Het Petra,

Eerst even dit, je moet niet denken dat een ander iets veel mooiers hebt dan jij. Want bij de een kan dit en bij de ander dat.
Als ik alles zo bekijk, dan zal dat best wel meevallen.

Je badkamer vind ik erg mooi, daar ben ik jaloers op met mijn douchehokje.

Fijne dag
Lieve groet Lia

Marjonel M zei

Dat met je keuken zal vast wel mee vallen, maar ik vindt je badkamer mooi hoor dat van mij is namelijk een kroephok (klein ) zeggen ze dan in Twente en staat dus ook op het verlanglijstje met heel veel andere dingen om veranderd te worden.

Fijne dag Groet, Marjonel

What's in a day zei

Je badkamer ziet er mooi uit qua kleuren en sfeer, dat je wat meer ruimte wenst met vier personen kan ik me wel voorstellen..maar aan je inrichting ligt het niet hoor..en je keuken....onze keuken is ook geen droomvoorbeeld, maar alles op zijn tijd..nu de woonkamer en de vloeren op de benedenverdieping en dan de rest...

Lieve groet,
Eefie

Alie zei

Vind het zo gezellig dat hout overal. Wij logeerden als kinderen vaak bij een oom en tante, die ook zo'n hout-sketletbouw hadden. Toen vond ik het al zo gezellig. Prachtig hoor!

A place for my home zei

Prachtige badkamer. Leuk aangekleed zo!

Groetjes, Cynthia

Anne zei

super leuk al dat hout tegen de wanden, maar hoe is jouw ervaring in de badkamer hiermee? Ik zou het heel graag willen, maar je hoort zo vaak dat het lastig is in een vochtige ruimte...

groetjes,
Anne

nico zei

Leuke badkamer heb je, mooie kleuren

peter zei

Wat een super leuke blog met echt fantastische badkamers! Goed gedaan.