zaterdag 1 juni 2013

Een kijkje in de tuin ...

Wat fijn , al die leuke reacties ... ik wil jullie daar allemaal nog eens voor bedanken ... voor die fijne lieve reacties ..... Bedankt allemaal !!!


Vandaag schijnt het het zonnetje nog eens na die lange regenperiode ,
willen we eens een kijkje in de tuin nemen ?

Wij hebben een grote tuin véél te groot om zo een mooie ik noem dat geknutselde tuin te hebben ,
achteraan hebben we allemaal fruitbomen staan .

Het stukje achter het huis
daar hebben we ook een vijvertje netjes afgemaakt voor de veiligheid van zoonlief , maar ik vind dat wel leuk zo dat schapenhekje ik hou daar wel van ...


Manlief is de tuinman ik heb niet echt groene vingers en eerlijk gezegt de keren dat ik helemaal tot achteraan naar de fruitbomen ga ,, goh ik denk dat ik dat nog geen 5 keer doe op een jaar  , ik breng veel liever tijd in mijn huisje door ...




De voortuin dat is dan weer helemaal mijn ding ,buxus , lavendel , annabellen
hekjes poortjes en kransen ik ben er dol op ...
 

Zo dit is hij dan onze tuin ...
Ik wens jullie nog een fijne zonnige dag ...

Liefs Petra

16 opmerkingen :

What's in a day zei

Je hebt een heerlijke tuin hoor Petra, ik kan me voorstellen dat je man de achtertuin doet, het lijkt me een hele klus om dat allemaal zo mooi te houden.
Het schapenhekje doet inderdaad heel nostalgisch aan en je voortuin, een plaatje, geef mij ook maar Lavendel, Buxus en Hortensia...

Een zonnig weekend en lieve groet,
Eefie

Bonjade zei

Wat een pracht tuin heb je toch.
Oh zou nog veel meer willen zien.
Vooral je voortuin.....alle hoekjes ....geweldig!

Fijn weekend

Lieve groet

Anita r zei

Wat een grote tuin heb jij.
Ik heb ook niet van die groene vingers.
De tuin is bij ons ook van mijn man.
Ik breng wel eens wat mee.

fijn weekend.

gr. Anita

Rozenbottel zei

Wat een mooie tuin heb je!! Wat had ik graag zoveel ruimte willen hebben ;) Je voortuin is echt een plaatje
Fijn weekend nog,
Groetjes Fleur

Gerry zei

Wat een prachtige grote tuin hebben jullie! Geweldig. Zou ik best meer van willen zien. Achter bij de fruitbomen enzo. En je voortuin is ook een plaatje.
Als ik er zou wonen, zou ik veel door de tuin lopen. Mooi!

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Oh, als je man ook van tuinieren houd lijkt zo'n grote tuin me heerlijk...
Maar die voortuin ziet er ook prachtig uit.

Fijn weekend
Lieve groet Lia

Dorine zei

Ik zag je berichtje op mijn blog, Bedankt! je hebt zelf ook een prachtig huis zeg en ook net begonnen met een blog..leuk! Ik ga je volgen hoor.
Fijn weekend verder, groetjes Dorine

Ger zei

Nou jij hebt niet te klagen hoor,een grote tuin en een tuinman,wat wil een mens nog meer.Ziet er heel sfeervol en gezellig uit voor en achter het huis.

Zou juist wel vaak in die fruitboomgaard te vinden zijn,heerlijk liggen onder het gebladerte van de bomen waar de zon op warme dagen kiekeboe speelt.
Wil je niks opdringen maar het spreekt vanzelf dat jij ook ten alle tijden van ♥♥ welkom bent op mijn blog.

Fijn weekeind en lieve groet.
Ger

It's me zei

Wat een mooie tuin heb je !!!...fijne zondag ...liefs Ria...x !

Liesbeth zei

Zalig zo'n ruime tuin,ik zou er graag nog meer van zien!
Je voortuin is ook prachtig.

Fijn weekend nog!

het Moonhuis Monica zei

Wat een pracht allemaal en heel fijn dat je man van tuinieren houdt. Wij houden er allebei niet van, die van ons is dus zeer onderhoudsvriendelijk ;-)
Ook vast een fijne zondag!!

Liefs Monica

amy zei

Prachtig je tuin ,zo keurig allemaal
Lekker veel volgers heb je al he ? Hihi
Lieve groet Amy

Marjonel M zei

Prachtige tuin!

Groet, Marjonel

inge van der sanden zei

Mooie landelijke tuin heb je.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

monique zei

wat een mooie tuin zeg.
groetjes monque

Ús hûs ús thús zei

Hoi Petra. Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen. Je hebt een prachtig huis en ook een prachtige tuin! Ik ben erg benieuwd naar de rest. Ik ga je volgen hoor!
Groetjes van Aleta