zondag 17 november 2013

Binnenkijken in een hotelletje vol Engelse landelijke charme ......


Hotel 't Hemelryck  ,
 
 
Laten we even wegdromen .......
Nu de nieuwe week terug is aangebroken en we eigenlijk toch ook weer verlangen naar het gezellige weekend , neem ik jullie even mee naar
een prachtig hotel , gelegen hier bij mij in het dorp  in het hartje van de Belgische kempen .... met 7 slaapkamers die allemaal even mooi zijn ingericht .... voor de inrichting kregen de uitbaters hulp van decoratrice Tilly Cambre ... maar de warme huislijke sfeer de gastvrijheid die brengen ze natuurlijk helemaal zelf ....
 


 


 


 


 
 




 
 
Voor meer info kan je natuurlijk altijd eens op de website gaan kijken .....
 
 
 
Ik wens jullie een fijne avond ... en mooie dromen ....
 
Liefs Petra
 
 
 


8 opmerkingen :

het Moonhuis Monica zei

Mooi zeg, ik herken herken meteen de stijl van Tilly Cambre. Een adres om te onthouden!!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Daar zou ik best een nachtje of meer willen slapen, het ziet er prachtig uit.

Fijne avond. Liefs, Ingrid

Els zei

Wat ziet dat er gezellig en heel erg mooi uit!!
Bedankt voor het delen!

Fijne avond
X Els

lia zei

Ik vind niet alles mooi, sommige dingen maken mij onrustig.
Maar die onderste is wel mooi.

La Blomst-Living zei

Daar kan je zeker lekker wegdromen. Vooral die kamer met de grijze muren spreekt me wel aan!
Liefs, Linda

Gerry zei

Wat een mooie weelde!

Lieve groet,
Gerry

Dorine zei

Dat ziet er gezellig uit!
Liefs, Dorine

inge van der sanden zei

Ik zie nu pas deze post...hoe kan dat nou...Tilly Cambre ken ik wel, ik heb ook verschillende boeken van haar.
Mooie stijl...alhoewel ik het nu voor in mijn eigen huis te druk zou vinden.

Groetjes,
Inge, my choice