zaterdag 16 november 2013

Stil van ....



   Nog even voor de mooie binnenkijker ....
  
 
Ik ben nog niet zo héél lang aan het bloggen ... Ik vind het soms nog moeilijk om iets te tonen , bang dat ik opschepperig overkom , wat helemaal niet de bedoeling is ...
Ik ben bij de vele mailtjes die ik krijg nog steeds héél verbaasd dat wat ik laat zien mooi gevonden word ....
 
Ik krijg foto's aan van mensen waar bij staat .. wij hebben ons huis ingericht met inspiratie uit jou blog .... dat geeft me vleugeltjes maakt me héél gelukkig .... En dan denk ik zou dan toch goed bezig zijn .....
 
Zo krijg ik nu ook in de nieuwe decoreren landelijke stijl veel waardering van Tinneke vos (hoofdredactrice WLS) ze vernoemd me bij een paar van haar favoriete blogs ..... en dan denk ik zij geloofd in mij ... ben ik dan echt goed bezig ....
 
Ik heb even getwijfeld of ik hierover zou bloggen want er zijn zoveel héél mooie blogs .... die al véél langer bezig zijn dan mij ... en die ook héél véél waardering verdienen .... maar ik ben hier zoooo trots op ....... dat ik het toch even wou delen .....
 
 
 



 


Fijn weekend ...
 
Liefs Petra
 


22 opmerkingen :

It Is The way of life zei

Wat leuk Petra dat je blog in Decoreren landelijkstijl vernoemd is , en twijfelen moet je niet doen gewoon ons mee laten genieten van je blog doen hoor !
Liefs Ida

Juffertje in het Groen zei

Hé, meid! Je mag terecht fier zijn, hoor! Jouw huisje ziet er heel mooi uit. Leuk dat je anderen weet te inspireren.

inge van der sanden zei

Jij hoeft niet te twijfelen hoor!
Je hebt een sfeervolle landelijke inrichting....niet voor niets noemt Tineke Vos je in het blad decoreren....zij heeft ook een goede smaak.
Je mag terecht TROTS zijn.
Ik zie dat het gelukt is om...you also might like...toe te voegen.
Fijn Weekend Petra.

Groetjes,
Inge, my choice
p.s. nu ben ik wel benieuwd naar je mooie binnenkijker.

Housebythewaterhole Kathy zei

Petra wat leuk dat je vernoemt wordt in Decoreren Landelijke Stijl….allée das toch super goed… das toch een bevestiging dat je héél goed bezig bent…ben ook een grote fan van jouw blog ik kijk altijd uit naar je volgende posts… we doen altijd wel een beetje inspiratie op en zien wel altijd iets wat we ook willen das super leuk hé !!!!!!
geniet ervan
fijn weekend ,
lieve groeten kathy

Ús hûs ús thús zei

Dat is toch iets waar je super trots op mag zijn! Een ontzettende eer dat je blog genoemd wordt. En terecht want je hebt een prachtig huis en een mooie sfeervolle blog.
Geniet ervan!
Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

Toppie hoor Petra, ik vind het hartstikke leuk voor je!! Ik heb het al zien staan in het blad, super!!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Het blad moet ik maar snel gaan halen want ik ben erg benieuwd. Maar niet te bescheiden zijn hoor, je hebt een heel mooi huis waar trots gepast is. Gefeliciteerd met de vermelding in WLS!!

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Lieve Petra, je mag echt trots zijn hoor, wij genieten van al jouw mooie sfeerfoto's, je inrichting vind ik heel mooi, ik kijk altijd met plezier en probeer ook wel eens dingetjes uit die ik bij je zie:)
Geniet ervan hoor, wij geloven ook in jou!!!

Lieve groetjes, Eefie

lia zei

Ik had het ook al zien staan, en je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor.
Geniet ervan.

Liefs lia

Anneke zei

Wat leuk voor je. Ik heb vandaag de gids decoreren gekocht dus ik ga morgen eens even kijken. Maar je mag gerust trots zijn op je huis hoor. Het ziet er ook zeer sfeervol uit.
Liefs Anneke

Gerry zei

Je mag best trots zijn op je mooie huisinrichting en decoraties.
Het is een eer als je genoemd wordt in zo'n mooi blad!
Dus verheug je erover!

Lieve groet,
Gerry

Els zei

Hier mag je heel erg trots op zijn!!
Je verdient het ook met zo'n geweldig huis!

Fijne zondag
X Els

inro soor zei

stoer!!!
en nu nooooiiitt meer onzeker zijn!!

groetjes, Inge

Martine zei

Hier mag je met recht trots op zijn. Hartstikke leuk toch? Ik heb hem nog niet gekocht, maar zag hem bij een fb vriendin al voorbijkomen, wiens blog ook favoriet is bij WLS. Ik moest lachen om de tekst: het nakende kerstfeest. Hi hi, dat wordt makkelijk met de kledingkeuze voor kerst, maar wel erg koud :)
Dat is denk ik een belgische uitdrukking? Ik had er nog nooit van gehoord.
Een fijne dag, liefs Martine

Pure & White zei

Helemaal verdient hoor!
geniet ervan!

Dineke

van alles wat in huis en tuin. zei

wat zijn wij vrouwen toch altijd goed in twijfelen en onzeker zijn!! Nergens voor nodig!
je huis ziet er altijd prachtig uit, wees er maar trots op! en geniet er van hè!

groet Trijnie

Marjonel M zei

Heel mooi toch, geniet er van.

Fijne avond!
Liefs, Marjonel

A place for my home zei

Ik heb het ook zien staan en hier mag je met recht trots op zijn hoor. Hartstikke leuk!!

Fijne avond!

Liefs, Cynthia

Colin zei

Alleen maar leuk juist als je blog genoemd wordt!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nou super toch helemaal verdient dus mag je best trots op zijn hoor ...geniet er lekker van ...fijne week... lieve groet rosita

Dorine zei

Super toch? je kunt er trots op zijn hoor!
Liefs, Dorine

It's me zei

Geweldig toch !!! geniet er gewoon van liefs Ria...x !